Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeCzy aby Motociclismo, to nie satelickie wydawnictwo niemieckiego Motorrada, tak jak polski Motocykl?Pytam, bo nie wiem, ale jesli tak, to wynik testu mnie specjalnie nie dziwi. Od lat w testach Motorrada w najpopularniejszej rynkowej kategorii wygrywaja wylacznie niemieckie opony, a Pirelli jest obecnie w posiadaniu wlascicieli Metzelera... Bardziej merytorycznie: Angele GT maja ten sam karkas o zmiennej twardosci co Metzelery Z8 (zamiast roznych mieszanek gumy stosowanych przez innych producentow). Poki sa nowe wszystko jest super, bo powierzchnia kontaktu z podlozem w zlozeniu, jest wieksza niz w tradycyjnych laczkach. Niestety w miare zuzywania przod zdziera sie w ksztalt ostrej litery V a tyl na kanciato. W efekcie skladanie sie w zakret robi sie zero-jedynkowe, a w ciasnych powolnych lukach sprzet wali sie jak pijany. Przez to opony nadaja sie do wyrzucenia mimo wciaz jeszcze glebokiego bieznika. Mnie to stanowczo nie odpowiada- zmienilem na "tradycyjne" i nie zamierzam wracac do opon z takim karkasem.
OdpowiedzDoczytaj sobie... Metzeler z8 jak i Angel gt sa 2 składnikowe.
Odpowiedz